Læg en skarp taktik for Marketing Automation 
og udfør den med succes

Er du i tvivl om bogen er noget for dig? Så hent en 86 siders Light version ved at udfylde dine informationer nedenunder.

Skab vækst og dokumenterbare resultater til din ledelse med Marketing Automation.

Bogen består af 3 dele. De første 2 dele af bogen guider dig til at komme hurtigt i gang. Del 3 lærer dig alle taktiske discipliner til at blive ekspert i Marketing Automation og Lead Management.

  • Automatisér kommunikation til hele kunderejsen
  • Øg kvaliteten af leads og vind mere salg
  • Hold på kunderne og sælg mere til dem

Du får effektive taktikker med gode råd, erfaringer og skabeloner.

Image
Image
Download og læs 86 sider fra Marketing Automation bogen idag

Få Marketing Automation bogen Light som en 86 siders PDF tilsendt på email gratis og med det samme.

I den fulde version får du alt dette leveret i din indbakke:


Bogen

Image
Image
Image

Her er hvad folk siger

Image

"Det er saftsuseme solidt arbejde. Det er så hands-on, at det kan spare en medarbejder at tage på kursus."

Joakim Ditlev

Forfatter af Content Marketing-bogen

Image

"Som CMO har jeg set mange dyre investeringer i marketing automation sande til. Denne bog gør det nemmere at få effekt ud af systemerne." 

Lotte Wøldiche Præstgaard

CCO, IMERCO

Du kan være i gang om 3 minutter

Image

Indholdet i bogen

Her er nogle af de kapitler, du kan læse i bogen om Marketing Automation


  • Kickstart

    De første 100 sider får dig hurtigt i gang på en enkel måde, så du kan høste lavthængende frugter, og ledelsen ikke når at miste tålmodigheden med dit tiltag. Kapitlet gennemgår alle elementerne: Kunderejsen, Permission-høsteren, Klæbende velkomst, Fængende indhold, Engagerende nyhedsbreve, Drevne leads, Dejlig onboarding og Optimering.

  • Permissions

    Lead maskinen er en taktik, der automatiserer lead-genereringen i begyndelsen af kunderejsen. Det er en simpel, men ultra-effektiv, metode til at høste email-permissions, aktivere kunderne, drive de første salg og strukturere lead nurturing. Og samtidigt sikre, at det er brugbare leads du opsamler, der overholder gældnede lovgivning ift. persondataforordningen.

  • Profilering

    Lær at definere Personaer, som er arketyper i din målgruppe. Det er en metode til at gruppere modtagere efter hvordan de træffer deres købsbeslutninger. Pointen med Personaer er, at du skal kunne grupperer modtagere med ens beslutningsprocesser, hvilket gør det nemmere at personalisere indhold til dem, så du øger deres følelse af relevans.

  • Data

    Det kræver gode data at kategorisere modtagerne i personaer og følge dem i deres kunderejse. Når du har data, som er valide, komplette, opdaterede, og strukturerede, så kan du fortsætte med at kortlægge kunderejsen. Lær at indsamle data fra dine modtagere og sikre høj datakvalitet samt, købe data og omsætte adfærd til strukturerede data.

  • Kunderejsen

    Kunderejsen er din kortlægning af, hvordan kunderne interagerer med dit Brand. Du lærer at bygge en model for kunderejsen og lægge en plan for, hvordan du kan påvirke kundernes beslutningsproces. Det er din indsigt i, hvordan dine mål og dit indhold matcher kundens adfærd i kunderejsen, der muliggør relevant og rettidig kommunikation.

  • Automatisering

    Automatiserede flows er serier af udsendelser, der skal bringe modtageren videre i kunderejsen, og derfor er det vigtigt, at de er designet, så de er relevante i hver fase i kunderejsen. Der følger konkrete flowcharts med til alle flows, så du kan designe videre og skabe dine egne flows, der driver leads fremad i deres kunderejse, og kvalificerer dem bedre til sælgerne.

  • Lead kvalificering

    Et ”godt lead” er et lead, som sælgerne er glade for at følge op på, fordi det ligger inden for deres fokusområde – og som har et aktuelt potentiale. I dette kapitel gennemgår vi Lead Scoring, som er teknikken til at evaluere leads på både deres profil og deres adfærd og som anvendes til at skabe bedre kvalificerede salgsdialoger og prioritere salgsindsatsen bedre.

  • Account Based Marketing

    Account Based Marketing er en metode, hvor dine marketingaktiviteter tager udgangspunkt i virksomhedssegmenter. Det betyder, at Marketing vælger samme fokus som Salgsafdelingen. Vi gennemgår, hvorfor 92 % af alle B2B-virksomheder betegner Account Based Marketing som ”meget vigtig”, og trin-for-trin hvordan du griber det an.

Du kan være i gang om 3 minutter

Image
Image

Sebastian Gullak

Forfatteren af bogen Marketing Automation, Sebastian Gullak, har rådgivet virksomheder med digitalisering og marketing automatisering siden 2005 og er CEO i Atcore, der siden 2010 har arbejdet med flere forskellige typer førende Marketing Automation teknologier for større danske virksomheder. Sebastian er ivrig foredragsholder, og medforfatter til flere bøger inden for digital- og data-drevet marketing.

Hvis du har spørgsmål omkring platforme, løsninger, foredrag, kurser, PR osv. er du velkommen til at kontakte mig:

Image
Download og læs 86 sider fra Marketing Automation bogen idag

Få Marketing Automation bogen Light som en 86 siders PDF tilsendt på email gratis og med det samme.

Powered by: 

Image